|
|
|
|
Staty pokemoów - przelicznik |
Wysłany:
Czw 17:52, 28 Wrz 2006 |
|
|
Ho-oH |
Administrator |
|
|
Dołączył: 27 Wrz 2006 |
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6
|
|
|
|
|
|
|
TEKSt POBRANY Z PKMN Adventures
Cytat: | Chciałbym by wprowadzono statystyki pokemonów.
Gracz miałby do dyspozycji 70 punktów do rozłożenia między statystyki swojego startera.
Przykład:
Squirtle Lv.5
HP 20
Att 8
Def 15
Sp.Att 7
Sp.Def 10
Speed 10
Staty pozostałych złapanych w grze pokemonów ustala MG.
Przy zdobyciu poziomu (levelu) pokemon zyskuje na każdą ze statystyk po jednym punkcie, przy czym dwie najwyższe statystyki wzrastają o 2 punkty.
Nasz Squirtle wyglądałby wtedy tak:
Squirtle 6Lv.
HP 22
Att 9
Def 17
Sp.Att 8
Sp.Def 11
Speed 11
Pojedynczy stat można zwiększyć w grze o 1 punkt podczas intensywnego treningu pokemona. To jak pokemon ma trenować zależy od Gracza. Czy mu się powiedzie to zależy od MG.
Nietypowe przypadki:
1.
HP 15
Att 10
Def 15
Sp.Att 15
Sp.Def 10
Speed 5
W tym wypadku Gracz musi napisać, które 2 staty (HP, Def, Sp.Att) dostaną 2 punkty po levelu a który dostanie tylko 1 punkt.
2.
HP 20
Att 10
Def 10
Sp.Att 10
Sp.Def 10
Speed 10
W przypadku, gdy tylko jeden stat jest większy od pozostałych to od decyzji Gracza zależy który z pozostałych statów (Att, Def, Sp.Att, Sp.Def, Speed) dostanie 2 punkty. Pozostałe dostaną oczywiście 1 punkt.
3.
HP 15
Att 5
Def 15
Sp.Att 15
Sp.Def 15
Speed 5
W tej sytuacji podobnie. Gracz musi napisać które dwa z najwyższych statów mają wzrosnąć o 2 punkty po zdobyciu przez pokemona levelu (HP, Def, sp.Att, Dp.Def).
Do jednego stata Gracz (przy dzikich pokach - MG) może dać min. 5 punktów i max. 25. Musi się jednak zmieścić w 70 punktach (Lv.5).
MG rozkłada statystyki na podobnej zasadzie, ale ze względu na różne levele dzikich poków oto spis:
Lv.2 46 (min. 2/max.19)
Lv.3 54 (min. 3/max.21)
Lv.4 62 (min. 4/max.23)
Lv.5 70 (min. 5/max.25)
Lv.6 78 (min. 6/max.27)
Lv.7 86 (min. 7/max.29)
Lv.8 94 (min. 8/max.31)
Lv.9 102 (min. 9/max.33)
Lv.10 110 (min. 10/max.35)
Lv.11 118 (min. 11/max.37)
Lv.12 126 (min. 12/max.39)
Lv.13 134 (min. 13/max.41)
Lv.14 142 (min. 14/max.43)
Lv.15 150 (min. 15/max.45)
Lv.16 158 (min. 16/max.47)
Lv.17 166 (min. 17/max.49)
Lv.18 174 (min. 18/max.51)
Lv.19 182 (min. 19/max.53)
Lv.20 190 (min. 20/max.55)
Lv.21 198 (min. 21/max.57)
Lv.22 206 (min. 22/max.59)
Lv.23 214 (min. 23/max.61)
Lv.24 222 (min. 24/max.63)
Lv.25 230 (min. 25/max.65)
Lv.26 238 (min. 26/max.67)
Lv.27 246 (min. 27/max.69)
Lv.28 254 (min. 28/max.71)
Lv.29 262 (min. 29/max.73)
Lv.30 270 (min. 30/max.75)
Lv.31 278 (min. 31/max.77)
Lv.32 286 (min. 32/max.79)
Lv.33 294 (min. 33/max.81)
Lv.34 302 (min. 34/max.83)
Lv.35 310 (min. 35/max.85)
Lv.36 318 (min. 36/max.87)
Lv.37 326 (min. 37/max.89)
Lv.38 334 (min. 38/max.91)
Lv.39 342 (min. 39/max.93)
Lv.40 350 (min. 40/max.95)
Lv.41 358 (min. 41/max.97)
Lv.42 366 (min. 42/max.99)
Lv.43 374 (min. 43/max.101)
Lv.44 382 (min. 44/max.103)
Lv.45 390 (min. 45/max.105)
Lv.46 398 (min. 46/max.107)
Lv.47 406 (min. 47/max.109)
Lv.48 414 (min. 48/max.111)
Lv.49 422 (min. 49/max.113)
Lv.50 430 (min. 50/max.115)
Lv.51 438 (min. 51/max.117)
Lv.52 446 (min. 52/max.119)
Lv.53 454 (min. 53/max.121)
Lv.54 462 (min. 54/max.123)
Lv.55 470 (min. 55/max.125)
Lv.56 478 (min. 56/max.127)
Lv.57 486 (min. 57/max.129)
Lv.58 494 (min. 58/max.131)
Lv.59 502 (min. 59/max.133)
Lv.60 510 (min. 60/max.135)
Lv.61 518 (min. 61/max.137)
Lv.62 526 (min. 62/max.139)
Lv.63 534 (min. 63/max.141)
Lv.64 542 (min. 64/max.143)
Lv.65 550 (min. 65/max.145)
Lv.66 558 (min. 66/max.147)
Lv.67 566 (min. 67/max.149)
Lv.68 574 (min. 68/max.151)
Lv.69 582 (min. 69/max.153)
Lv.70 590 (min. 70/max.155)
Lv.71 598 (min. 71/max.157)
Lv.72 606 (min. 72/max.159)
Lv.73 614 (min. 73/max.161)
Lv.74 622 (min. 74/max.163)
Lv.75 630 (min. 75/max.165)
Lv.76 638 (min. 76/max.167)
Lv.77 646 (min. 77/max.169)
Lv.78 654 (min. 78/max.171)
Lv.79 662 (min. 79/max.173)
Lv.80 670 (min. 80/max.175)
Lv.81 678 (min. 81/max.177)
Lv.82 686 (min. 82/max.179)
Lv.83 694 (min. 83/max.181)
Lv.84 702 (min. 84/max.183)
Lv.85 710 (min. 85/max.185)
Lv.86 718 (min. 86/max.187)
Lv.87 726 (min. 87/max.189)
Lv.88 734 (min. 88/max.191)
Lv.89 742 (min. 89/max.193)
Lv.90 750 (min. 90/max.195)
Lv.91 758 (min. 91/max.197)
Lv.92 766 (min. 92/max.199)
Lv.93 784 (min. 93/max.201)
Lv.94 792 (min. 94/max.203)
Lv.95 800 (min. 95/max.205)
Lv.96 808 (min. 96/max.207)
Lv.97 816 (min. 97/max.209)
Lv.98 824 (min. 98/max.211)
Lv.99 832 (min. 99/max.213)
Lv.100 840 (min. 100/max.215)
...i tak dalej schematycznie. Minimalna ilość punktów w danym stacie jest równa poziomowi pokemona. Maxymalna liczba stata u dziko złapanego pokemona co pięć leveli zwiększana jest o 10. Między dwoma sąsiednimi poziomami różnica max.ilości punktów na stat wynosi 2. Tak więc dziko złapany pokemon z 20 levelem będzie mógł mieć najniższy stat = 20, a najwyższy = 55.
Ewolucyjne formy pokemonów dostają punkty trochę inaczej.
Taki np. Charmeleon będzie dostawał do każdego stata 2 punkty, a do dwóch najwiekszych +3. Charizard będzie dostawał 3 punkty do każdego stata, ale do najwyższych dwóch +4.
I forma +1 do czterech, +2 do dwóch najwyższych
II forma +2 do czterech, +3 do dwóch najwyższych
II forma +3 do czterech, +4 do dwóch najwyższych
W przpadku pokemona mającego tylko jedną ewolucję:
I forma +2 do pięciu, +3 do jednej najwyższej
II forma +3 do pięciu, +4 do jednej najwyższej
Gdy pokemon nie ma ewolucji:
I forma +1 do czterech, +2 do jednej z najwyższych, +3 do najwyższej lub ewentualnie do jednej z najwyższych.
Mam nadzieję, że wszystko jasne.
To ile obrażeń zada zawsze zależy od MG. Chodziło mi głównie o to, że np. Wurmple mając szybkość większą od przeciwnika - może łatwiej wyminąć atak. Może też wygrać jakiś wyścig o ile się nie potknie lub nie zmęczy. To czy pokemon może przeprowadzić długą walkę zależy od HP, które będzie malało z upływem. Pok z dużą obroną może przeżyć więcej ciosów. Ile obrażeń dostanie od jednego ciosu i tak zadecyduje MG. Zawsze są Critical-Hit'y, upadki, nieudane wykonanie ataku, zaatakowanie dwa razy pod rząd (gdy np.flinched). Jeśli atak pokemona będzie najsilniejszym jego statem, to pewnie, że zada większe obrażenia. MG może wtedy utrudnić walkę dając przeciwnika z dużą obroną - wtedy szanse są wyrównane, a Gracz może ocenić straty (tak na oko, te liczby tylko pokazując stosunek statów - w trakcie gry może się to radykalnie zmienić, gdy Gracz będzie swojego szybkiego poka z dużym atakiem częściej trenował na defę i HP).
To takie urozmaicenie, dzięki któremu taki np.Slowpoke może być szybki. Zbędnego Ataku u Mighty'eny nie trzeba szkolić (Crunch to sp.att). Im szybszy pok tym większa szansa, że zrobi unik. Im Więcej ma HP, tym mniej się będzie męczył, a im więcej obrony, tym więcej ataków może prztrzymać. atak oczywiście - im większy, tym mocniejszy xP A dodawanie +2, +3 nie jest niczym skomplikowanym. |
Myśle że wszystko jasne ? Jak nie to prosze się kontaktować z MG |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group